pitircikannesi1 Selam kızlar kıyafetleri makinaya atacağım elde yikama programına dalan roxy toz sabun deterjan aldım 30 derece 600 devir sıkma programı uygun mudur. Siz nasıl yıkadınız yardımcı olabilir misiniz. 29+3 uz erken doğum riskim var O yüzden başlayacağım hazırlıklara
YeniAnne55 pitircikannesi1 30derecede 30dkda yıkadım canım deviri 800e aldım bide renkleri 2ye ayırdım nolur nolmaz diye
UykusuzAnne pitircikannesi1 niye 600 devir yaptınız ki 1000 devir olsa iyice sıksa ? Bu havada kuruması zor çünkü biraz ıslak kalınca
Lilbaby pitircikannesi1 bende 30 derecede 600 devirde yıkadım canım. Genelde zaten tüm bebek kıyafetlerinde 30 derece uyarısı var. Birde yüksek devirde önerilmiyor hem yıpratmaması hemde çekmemesi için.
Esmadnsmz pitircikannesi1 bende sün yıkadım ilk 800 devirde ama pişman oldum keşke daha yüksekte yıkasaydım dıye çünkü kurumak bilmedi bugün kalanları attım 1000 devirde kırışmadı zaten ütü de yapılacağı için İlk insan bi tedirgin oluyor ama olma ben pişman oldum deviri düşük tuttuğum için😊
pitircikannesi1 YeniAnne55 bende ayirdim renkleri cnm çok teşekkür ederim bu akşam yıkayacağım inşallah bir posta bugün bir posta yarın 😁
pitircikannesi1 UykusuzAnne daha yapmadım kuzum öyle yapmayı düşünüyorum siz nasıl yaptınız dedim 😊 1000 de çok yüksek olmaz mı çekme kırıştırma vs konusunda
suraybuke Bende ayırdım renkli beyaz 40 derecede 600 devirde yıkadım. Minoris sıvı deterjan ile . Çünkü deterjanın kullanımında da en az 40 yazıyordu belki dedim deterjan kalıntısı kalır riske atmayayim.
YeniAnne55 pitircikannesi1 ütü işi insani bitiriyo ilk bi hevesle basladım oo ne var bunda dedim ama mafetti beni😂
UykusuzAnne pitircikannesi1 Çekmeyi sıcaklık yapıyor 30-40 derecede yarım saat 1000 devir olarak yıkayabilirsin 💕
Purple pitircikannesi1 bnde 29 hftamda yikadm su an 31 haftaligim 30 derecede 30 dk 600 sıkma da yikadim bn
UykusuzAnne Purple 600 çok sulu bırakıyor perdeler için kullanıyorum onu kırışmadan asmak için. Makinadan makinaya fark ediyordur belki. Evim doğalgazlı değil 600 devir ile yıkarsam bu havada 15 günde kurumaz diye düşünüyorum.
Melikeayt pitircikannesi1 bende kıyafetleri yıkarken dalan roxy kullandım 30 derecede yıkadım çok az koymama ragmen deterjan kalıntıları kaldı hep tekrar durulama yapmak zorunda kaldım ona dikkat etmeni öneririm 🤔
pitircikannesi1 Melikeayt tamam cnm dikkat ederim az koyarim deterjanı zaten temiz oldukları için çok köpürür doğru
Hanus Melikeayt Biraz sulandırıpmı koysak acaba? Kaç derecede yıkayıp hangi devirde sıktırdınız da kalıntı kaldı?