Bebemiz merhaba benimde ilk geneliğimde doktorum özgün hocaydı o zaman Hacettepe Hastanesi’nde bakıyordu 28 haftalıkken kasılmalar oldu gittiğimde kendisi yurt dışındaydı asistanlar kabul etmedi farklı bir hastaneye taburcu etti ama Ozgun hocayı çok seviyordum şimdi ikinci gebeliğin tekrar ona gitmek istiyorum aradan altı yıl geçti normal doğum yapmak istiyorum galiba Ozgun hoca sezeryandan sonra normal doğum yaptırmıyor bilginiz var mı bu konuda