Kızlar en son gece üçte emzirdim bu saat 7 buçuk ve emmek istemiyor bı acikti bı göğsümu verdim az aldı ve bıraktı ısırıyor sürekli çok az emiyor 😓bu durumu yaşayan arkadaşlarım ne kadar sürüyor hep böyle mi kalio hastalık geçirdi iki üç gün ateşlendi o gün bugündür doğru düzgün almiyor