Shrrife canım geçen sene biz benek düşünüyoduk o zamn ben devlet doktoruna çıktım o test yaptı baktı ki bu kızamıkçık virüsü var düşğnme bebek desi enfeksiyon bölümüne yolladı bende 1.5 2ay sonra gittim evt o sıra varmış dedi ama şuan atlatmışsın dedi ve bir daha geçirsende bağışıklık kazanıyo bücut dedi şimdi yine bebek düşünüyoduk kimyasal çıktı doktor yine test yaptı temiz çıktı bu virüs yok ama o garanti olsun diye yaptr aşı desi bende söyledim geçwn sene böğle dendi diye pek ciddi lmadı beni enfeksiyon soktoru hamile kalsanda biley olmaz bi kere geçirdin çünkü dedi geçen senekararsız kaldım şimdide