Selam kızlar. İlk doğumumu sezeryan yapmıştım. Aradan 4.bucuk yıl geçti Şuan 39 haftalık hamileyim normal doğum yapmayı çok istedim. Fakat doktor baş cevresi 95 oldugu için normal doğum yaparsam dikişlerimin zarar göreceğini söyledi. Baş çevresi 90 da yüksek olmaması gerekiyormuş SSVD da. Bu durumu yaşayan varmı?