Arkadaşlar merhaba. Sıcaklar bastırdığından beri çok tıkanıyorum. Evim de çok güzel hava almıyor yaz sonu taşınacağım doktor hemen bunu sordu evin havasız mı diye. Çok daraldigimda gün içinde ventolin sıkıyorum. Kimisi asla dedi doktorların. Kimisi kullan diyor çünkü nefesim daralıyor, hamilelik döneminde ventolin kullanan oldu mu içinizde ?