Missprincess
Devlet hastanelerinde nedense sadece hastayi aliyorlar yaninda kimseyi istemiyor doktorlar.Ben bir kac ebeyle konustum sonucta dogumun buyui.cogunlugu ebe eslignde gercekesiyor yine de emin olamadim.DevletteDogum aninda yetrince destek olucaklar mi, kordon bagini gec kesecekler mi muamma şansa kalmia bir mesele.Hangi yasam hastanesinde takiptesiniz ?