Zeyneptkbs denizleo09 şuan tam bu sebepten acildeyim bana dua edin inşallah düzeliriz bana söylenilene göre yukarı çıkma şansı var kendinizi yormayın inşallah düzelir
denizleo09 Zeyneptkbs çok çok geçmiş olsun dua etmez miyim tabiki ederim.. acilde olma sebebiniz nedir? 😢
denizleo09 Zeyneptkbs kaçıncı haftadasınız? Plasentalar yukarı çıkabilir diyor doktorlar :( sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alsaydık.. şimdi iyi misiniz?
denizleo09 buseyusuf27 inşallah.. özellikle dikkat ettiğiniz bi şey oldu mu? Çok yormuyorum tabi kendimi ama günlük işlerimi yapıyorum mecbur
buseyusuf27 denizleo09 vlla agır kaldrma itme cekme uzanma hareketı yapma dkkt edcksın duzelene kdr bebegın ve sen suqn hersyden onemlısın bırak bı kac gun süpürülmesn ev