Net bi bilgim yok ama mantıken ağır şeyler kaldırmak karnımızın üstüne bükülmek yüksek yerlere kendimizi zorlayarak uzanmak kısaca zorlayıcı hareketler yapmak sakıncalıdır. Yoksa ev işlerine devam ediyorum süpür sil toz al ulaşabildiğim yere kadar kendimi zorlamadan camda siliyorum orta sehpayı bizimki biraz ağır eğilmeden ayağımla itiyorum çamaşır sepetini kaldırmiyorum daha doğrusu zorlanıyorum eşim evde yoksa asmak için gelmesini bekliyorum ve her şeyi kendimi enerjik hissettiğim zaman yapıyorum halim yoksa yapmıyorum eşimin de o zaman yapası yoksa yapmıyo ev leş oluyo ama sıkıntı yok en azından kafamız yerinde oluyo 😂