Hayalperest98 39+1 2.doğumum benimde hiç merak etmeyin bir anda başlıyor😀 1.de hiç bir belirti yoktu 40+6 da suyum geldi sonra sancı ertesi gün sabah doğdu bende bu nasıl başlayacak onu merak ediyorum