Bugun cok sevdigim bi pazsr vardi biraz oraya giittim bi saat kadar durmusumdur. Sinra bi cafede dinlendim oturdm baya . Bi yere daha ugrayip eve geldim saat 16 gibi ama bebek hareketleri cok azdi . Su saate kadar….(00:58) simdi hareketlendi . Sizinde boyle oluyo mu . Bu haftada hareketler nasil olmaliydi . (Biraz kafsma taktm da