Mty24- Gebelıgımın 4.ayındayım kalça kısmında çatlaklarım oluştu ıkıncı çocuğum olacak ınsallah ılkınde olmadım onerısı olan varmıdır
14022024 Mty24- benimde ikinci hamileliğim ilkinde kalma çatlakların da var bende şu an bio oil çatlak yağını kullaniyorum
28Fatos28 Mty24- ben biooil kullanıyorum 7 aylığım henüz çatlamadım ama birazda genetik bir durum benim kendi annemde de hiç yok 🥰🧿