Kızlar hamileliğimin başından beri tiroitlerim yuksek ilac kullanıyorum. Allah izin verirse 2.3 haftaya doğumum olacak. Gebelik öncesi kullanmıyordum ilaç çünkü gebelikte ekstra yukseldigi icin ilac başlamıştık. Doğumdan sonra kullanmam gerekir mi bilgisi olan var mı devam etmeli miyim doktora gitmem gerek ama gözüm yemiyor açıkçası