Nesrn34 Aynı durumu ben yaşadım ve kesinlikle öyle söylüyorlarsa ciğer gelişirtirici vurmaları gerekiyor sana çünkü erken doğum olasılığın fazla ,Benimde öyle aynı şekil 3 hafta önden gidiyordu 36+0 haftada Ultrason dan suyu arttığını görünce tehlikeli dedi ve sezeryana aldılar birde bebek tersti o yüzden Sezeryan oldum suyu çok olunca kafası aşağıda durmuyor işte ben sezeryan oldum oksijen nefes problemi oldu küveze aldılar 1 hafta durdu taburcu oldu kg 3750ydi doğduğun da Bu arada yani ben 37 ye kadar duramadim Dr normade 37 de alicaz demişti ama suyu artınca mecbur birde o sırada 10 gündür de hsstane de gözetim altında yattım