35+2 den selam garip ama güzel bir hamilelik geçiriyorum yaşayan varmı merak ettim. Mide bulantısı ya da yanması HİÇ yaşamadım halsizlik, kusma, ishal, kabız, ağrı-sızı, sancı ya da iğrenme HİÇ yaşamadım. Sizce olabilir mi ilk gebeliğim tecrübem yok. Sadece haftanın vermiş olduğu ağırlık var o kadar korkuyorum sancılar bana hiç gelmeyecek ya da doğuramayacağım diye 😂