Kubra2602 20 haftalikta detaylı ultrasonda böbrekleri büyümüş ve beyninde iki taraflı kist var diye down sendromu olabilir dediler. Okuyorum burda bi çok kişi kistler yok oldu yazmış. Dün fetal dna verdim içim içimi yiyor böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba ? 😔
tugcesakzci Kubra2602 kist değil ama bebeğimde kalbinde parlaklık vardı, doğduğunda geçmişti. Çoğunlukla geçiyor, inşallah sizde fetal DNA’dan güzel sonuç alırsınız. İçinizi ferah tutun, sağlıkla kucağınıza alın. 🙏
Limonlukekkk Kubra2602 canım kistler geçiyor üzülme benım prensesımdede iki tane vardı 27. Haftada geçti elhamdülillah
Kmndas Kubra2602 benim kızımda detaylıda kalbinde parlaklık ve böbrekte büyüme vardı takip edildi doğuma kadar doktor down olabilir dedi fetal teste yönlendirdi yaptırmadım ne gelirse allahtan dedim doğdu kalbinde 3 tane delik vardı böbreğinde büyüme de devamdı her ay takip verdiler delikler de kapandı böbrek büyümesi de geçti en son 6 aylıktı kontrol yaptırdım ikisi de kaybolmuştu şimdi 3 yaşında zehir gibi maşallah down larda bu bulgulardan 3 yada 4 tanesi oluyor ense kalınlığı burun kemiği yüksek oluyor merak etme canım geçer onlar ne araştırmalar yaptım ne üzüldüm ne ağladım doktor da dedi ben seni uyarmak zorundaydım yoksa söylemedin derdin falan fistan o da kendi çapında haklı olarak
Kubra2602 Doktor beni çok korkuttu. Böyle durumlarda %55 down sendromu %45 sağlıklı bebek dedi. Fetal dna beklemek çok zormuş. Ama görüyorum ki bi çok kişinin başına gelmiş keşke daha yumuşak ifade etseydi de hamileliğimde bunca stresi yüklemeseydi
tugcesakzci Kubra2602 doktorlar maalesef bu şekilde. En ufak şeyde bile down diyebiliyorlar. Çoğu da geçen şeyler. İhtimal dahilinde de olsa söylemek zorundalar evet ama keşke bu şekilde korkutmasalar.
f_gecee Kubra2602 Fetal DNA testiniz ne zaman çıkacak peki Bol bol dua edin inşallah rabbimin izniyle de bişey olmaz
Kubra2602 tugcesakzci evet keşke. Eğer fetal dna da down sendromu çıkmazsa bunlar hiç önemli bulgular değil kendiliğinden geçecek şeyler diye de ekledi. Ama ben çok tedirginim karnım taş gibi oldu bu bekleyişte
Tubiiy1 Böbrek buyumeyi bilmiyorum lakin benim bebe de sağ da 2 solda 2 olmak üzere kistler vardı. 17 haftada görüldü acil detaylıya gittim. Kendi doktorum korkutmuştu. Detaylı doktorum aksine çok sakin bunlar 28-32 hafta arasına kadar kaybolan kistler dedi doktorlar ne kadar abartıyor vs dedi. Bi ay sonra tekrar gittim sorun yok kaybolmus dedi. Dortlu test yaptırdım onda risk var ama düşük çıkmış. Sonralarda ekstra bisey çıkmadı şükürler olsun. Sen kalbini temiz tut moralin de çok önemli. 17 haftada kadin doğumcum öyle deyince o gün çok ağlamıştım. Ertesi günü doktorla görüşünce şükür dedim. Sonraki haftalarda rahim ağzı kısalığım çıktı yaklaşık 10 haftadır evde yatıyorum. Herseyde var bi hayır.
Kubra2602 Tubiiy1 çok geçmiş olsun ne kadar güzel bir doktora rast gelmişsiniz. Hayırla sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim
Kubra2602 f_gecee bilmiyorum sürekli arastiyorum. Perşembe günü verdim kanı. Sanırım 7 ile 14 gün arasında çıkacak
eymeniko135 Kubra2602 benim bebeğime de burnu 5.2 sınıra yakın dedi doktor fetal DNA düşünüyorum nekadara nerede yaptırdın acaba hepimiz için çok geçmiş olsun 💜
f_gecee Kubra2602 anladım canım inşallah güzel haberlerle gelirsin bize rabbim yardımcın olsun iyi düşün hep ki iyiyi çekesin yanına
Kubra2602 eymeniko135 ben panorama diye bir firmaya yaptırdım 12.200 TL verdik. Kargoda görünüyor şu an
Kubra2602 Kmndas ay içime su serptiniz. Benim de ic sesim yok öyle bi şey diyor ama insan ister istemez korkuyor. Ben de öyle sürekli ağlamaklıyım bebeğim üzülmesin diye ağlamayim diye uğraşıyorum içim içimi yedi bitirdi
Kubra2602 Tubiiy1 inşallah Allah yardımcımız olsun saglikla nasip etsin evlatlarımızı hayırla insallah