ssevilmommy Kilonuz için yorum yapamam, insanların söylediklerinden ziyade sizin kendinizle barışık olmanız gerekiyor. Sivilce konusuna gelince benim de ilk başlarda baya vardı özellikle dudak çevremde kırmızı benek benek duruyordu. İnsan ister istemez moralini bozuyor. Gebeliğim ilerledikçe çatlaklarım oluşmaya başladı, kremler ve yağlar kullandım ona rağmen çatladı. Yüzüm için kullandığım pek çok ürün vardı, öncelikle onları kullanmayı bırakıp daha doğal içerikli ve olabildiğince daha az kimyasal içeriği olan ürünlere geçtim. Cildim şu an hiç olmadığı kadar canlı ve pürüzsüz. Kafamıza taktığımız pek çok şey aslında geçici. Her gün kendime sen hala çok güzel bir kadınsın, vücudunda bir canlı büyüyor bu mucizevi bir şey diyorum ve iyi hissettiriyor