Ben 17. haftada falan içimde seğirme hissediyordum ama bağırsak hareketi falan heralde diyordum bir iki hafta sonra daha net hissetmeye başladım o zaman anladım bebeğin hareket ettiğini. Sanki göbek deliğiniz atıyor gibi ya da bi anda karnınızdaki gazlar oynuyor gibi bi his değişik tam tarifini zor yapıyorum hala ama çok güzel his. O güne kadar sadece ultrason görüntüleriyle varlığı belliyken hissetmeye başladıktan sonra artık her an ben burdayım dermiş gibi kendini hatırlatıyor en çok bu hoşuma gidiyor benim 🫠şimdi 33 hafta bitiyor cirit atıyor karnımda sürekli kıpır kıpır 😇🧿