Ulumoon92 amerika şuanda kamera sisteminde çalişiyo. Havalimanın her yeri kamera dolu sisteme kayıtlı vize fotografinizla kameralar aracılığla eşleştirme yapıyor. Şüphelenirlerse ve ya random check e denk gelirseniz sorun olur. Oyüzden pasaport polisininin göbeğini aç demesine gerek yok :) kiokslar çalışıyosa ve ülkeye girişinizi ordan yaparsanız ve onaylarsa pasaport polisine gitmenize gerek bile olmuyor ama bişi olcağını sanmıyorum. Değişik bi millet amerikalilar ne zman ne yapacakları belli olmuyor :)
Online checkin yaparken koltuk sayısı 30 gözüküyorsa sağ cam kenarındaki 1 numaralı koltuğa yapın(harfini hayırlayamadım ama 1G ya da 1F olabilir) orası daha geniş daha rahat edersiniz. 1A ve en arkadaki kol tuklara çok ses gidiyor oralar bizim çalışma alanımıza yakın olduğu için uyumak isterseniz zor olabilir:) 49 koltuk sayısı varsa 2A, 2B, 2K, 2J ya da 3. Sırada yine aynı harflere checkin yapabilirsiniz. 1.,4.,5. Sıralar yine bizim çalışma alanımıza yakın 6. Ve 7. Sırada ekonomi sınıfının başladığı yere denk geliyor. bebekli ve çocuklu yolcular genelde oralarda oturduğu için yine çok ses oluyor.
Dönüşte de havalimanına erken gidip checkini bebek puseti takılabilen koltuk numaralarına yapın. Kalkıştan sonra ekip size puset açar inişe kadar kullanırsınız. Hem siz rahat edersiniz hemde bebişiniz rahat uyur.