yyssmmnn Merhaba kızlar az önce kampanya basladı ben hemen aldım 1 adet ama daha öncede olmuştu ozamn almamıştım daha önce bu kampanyadan yararlanan var mı tek seferde tek magzandan mu kullanmak gerekiyor ? Bide mesela aldgım ürün 400 Tl diyelim kupon 350 Tl 50 Tl cebımden tamamlasam oluyor mu ?
Nurcin yyssmmnn ne alacaksan al. 350 tl sini kupon ödeyecek. gerisini sen.. aslında 100 tl indirim yapmış oluyor anlayacağın..
Merveee1 yyssmmnn ben hiç öyle denk gelmedim ama bi mağaza çalışanı olarak biliyorum ki ek ücret çıkaa fark alınır tabi hani mesela cekin altında alışveriş olsa tamamlaman lazım o anlamda tek sefer denmiş
yyssmmnn Merveee1 zaten azını kimse yapmazda hanı sey demek ıstedım atıyorum alıcagım ürün yatak 500 Tl 350 kuponum var 150Tlde o anda cebımden versem gbı olur mu demek ıstemıstım
yyssmmnn Gulsum2308 e bebegın sitesine girin orda var alıyosunuz alısverıs yapar gbı telefon numarası ıstıyor onu yazıyosunuz 10 dk tele kupon kodu gelıyor magzaya gttıgınızde o kuponu soyluyorsunuz kasada
Merveee1 yyssmmnn evet canım oluyor ... azını da yapan oluyor bazı ceklerde kalan da cek olsak veriliyor bende onu demek istedim
Burcu35 yyssmmnn 150 tl 250 tl olan kampanyasını kullanmıştım ben. 250 tl üstünede ürün almıştım cebimden ödemiştim canım