Melihaklc Bir kızım var 18 aylık adı ASYA. Şimdi ikiz kızlara hamileyim bitanesi SAHRA olsun dedik diğerine bulamadık kızlar. Sizce uyumlu olarak ne abilir asya ve sahra ismine
zekiye_ssahin Naçizane tavsiyem çok uyumlu olsun diye düşunmeyin büyüdükçe asıl çocuğa gelene kadar hepsi karışıyor benim bir kız bir erkek olmasına rağmen düşünün 😂 bunun dışında Gökçe Miray Meva Esma sevdiğim isimlerden
Melihaklc zekiye_ssahin ya aslında böyle bi düşüncem hic yoktu ama babası biri sahra olsun deyince diğerinde ayrı koymayın madem uyumlu olsun 3kiz kardes dedim 😀
Merve32- Melihaklc kuzenim var büyük kızı Asya küçük kızına da aysa koydu çok uyumlu ve güzel bence siz de düşünebilirsiniz ☺️
Eluskonunannesi Melihaklc Asya ve Sahra ismine uyumlu değil ama Nil olabilir bence. Biri çöl biri nehir birbirlerini dengelerler 🌸
Melihaklc Eluskonunannesi yaaa ben Nil ve idil düşünmüştüm ama esim sahrayı çok istediği için nasip olmadı
Bebekveben Melihaklc benimde kızımın adı Asya bir kıza daha hamileyim aynı harften olmasın dedik ama yine de uysun Mira ismini begendik
Cagla-2434 Sahra daha önce duymamıştım çok güzelmiş . Adıyla yaşasınlar saglikla 🌸 Asya . Sahra . Ayla .