Kızlar 30 hafta olduk bugün.. dün geceden beri aşırı bir bulantı var ve sabahtan beride su içsem kusuyorum. Bebeğin hareketleri düzenli suanda gece bi ara sol tarafıma cok fena sancı girmişti nefesimi kesti resmen. Sonra kendiliğinden geçti. Aslında üsüttüm olarak düşünüyorum üstüm açık uyuyorum hatta öyleki tişörtümü bile çokarmıs oluyorum geceleri tabi camda açık. Napsam geçer kusucam diye su bile içemiyorum artık boğazım tahriş oldu 😔