Zseda Sbeki Nasıl rahat ediyorsanız o şekilde yatın. Karnınız büyüdükçe zaten bebek sizi yonlendiriyor. Sola yatın diyorlardi ben mesela sola asla yatamiyorum. Sağda rahat yatıyorum. Sırt üstü zaten yatilmiyor nefes kesiliyor resmen
hunilimom Sbeki bacak arana yastık alıp genelde sol tarafına yatsan daha iyi olur kan akışı öyle bebeğe daha iyi gidiyor
Nhrr Sbeki Instagram da gördüm kadın doğum doktoru 22-23. Haftaya kadar isteğiniz gibi yatabilirsiniz ama sonrasinda sol yada sağ olarak yatabilirsiniz diyordu. Tabi bazılarında göbek daha erken dönemlerde büyük oluyor tarih daha erken olabilir.
merimiri Sbeki 30. Haftadayım sırt üstü yatamıyorum yüz üstü zaten yatamıyorum genel de yoruldukça bi sağ bi sol şeklinde ilerliyoruz 😂😂
Ftmasln Canım ben doktoruma sordum yüz üstü hariç her şekilde yatabilirsin dedi sırt üstü yatmayı sadece öyle yayınca nefesi kesilen hamile lere önermiyoruz dedi illa sol tarafa yatmana gerek yok dedi