Af00 puset hastaneden çıkarken ,ilk dönem doktora giderken vs lazım oluyor.cunku çok küçük oluyor bebek hamur gibi.o yüzden ilk 2-3 aylık dönemde gerekli bence.mesela ben oto koltugunh besafe aldım yenidogan döneminden başlayıp 4 yaşına kadar kullandım.yenidogandan itibaren başlayınca oto koltuğuna alışıyor çocuklar yadirgamiyor,uzun yolculuklarda vs annenin konforu aşırı iyi oluyor. Puseti de civilden dandik bisi almıştık yenidogan döneminde taşıma amaçlı kullanmistik.o da kırıldı zaten.simdi ikinci bebeğimde de dandik bir puset alacağım, oto koltugum zaten sağlam.