Turannnurr01 36 dan sonra bebekler eğer kilosunda bı sıkınti yoksa bibsaglik sorunu nefes alma sıkın tisi yoksa prematüre sayılmıyor diye biliyorum ondan sonra olan doğumlar normal doğum olarak geciyo galiba tercihen sezeryan seçenler 38 artı larda alınıyor normal doğum son gününe kadar beklemniyor