31 haftalık hamileyim miğdemin altında karın bölgemin üstünde kasıklarımda ve belimde çok şiddetli ağrılarım oluyo bebeğimin hareketlerinde yada hamileliğimde hiçbir problem yok hastaneye gittiğimdede ntsde az bi sancım cıkıyo sizce bunlar doğum belirtisimi ?? Daha kontrolümede 3 hafta var 😑