Merhaba kızlar 37+1 hamileyim bugün nstde sancim çıktı fakat ben hissetmiyorum eve geldim ara ara sancim var ama düzenli ve sik değil doktorum idrar yolu endeksiyonundan dolayi bu sancinin çıkmış olabileceğini söyledi ama kesinlesmis enfeksiyonum yok. Bu acaba gerçek sanci mi nie hissetmiyorum ve bebeğim doğarsa küveze girer mi bilgisi olan yazabilir mi lütfen?