Burcu__0506 Lemya ben bu değeri görüp 10 gün sonra hamile oldugumu öğrenmiştim umudunu kaybetme canım
Aenur_aslan21 Lemya benimki de 112 cikmisti geç döllenme olmuştu hakkında hayırlısı rabbim gönlüne göre verir inşallah ve benimde 1 hafta geçmişti 😊🤲
Zseda Lemya 6 günlük gecikmede geç döllenme bile olsa değer dusukte olsa pozitif çıkması lazimdi diye düşünüyorum 😕
myavocado Lemya 0.1 den bile küçük çıkmış değer, malesef nagatif yükselme ihtimali yok gibi gözüküyor, inşallah bir daha ki ay güzel haber alırsınız 🙏
Hlyabtr00 Lemya geçte olsa birazda olsa yüksek olur cnm ya. Üzülme bidaki ay olur. Bn 10 yıl bekledim
Zseda Lemya degeriniz 0.5 çıkmamış.0-5 yaziyor yani değer aralığı verilmiş. 5 değeri ve üstü olsaydı gebelik pozitif demek olacakti
Edakultur Lemya benimde 8 gün geçmişti bu değerle öğrenmiştim hamile değilsin dediler ama geç döllenme olmuştu sen yine de dikkat et ve 2 günde bir kan ver o gecikmeye mutlaka çıkıcaktır umarım hakkında hayırlısı olur