Zumrut___ canım ablamın 3 kızı vardı ilk kızını 38.haftada sezeryanla aldılar 2.kızını da sağlık sorunlarından dolayı 32.haftada sezeryanla doğurdu 8.ayında 3.kızını da yine 38.haftada sezerynla doğurdu onun hurafe olduğunu düşünüyorum açıkçası ben eğer bebekte sağlık sorunu yoksa normal doğumdan 2 hafta kadar erken alıyorlar o kadar hiç canını sıkma sen sağlıkla kucağına al bebişini 🥰