Asiya__0045 kizlar sancim beni ratsiz edecek kadar var butun gun boyunca vardu ama suan daha fazla belimin alt kismi asiri agriyor dogum ile bir ilgisi varmi nisan su yok sik idrara cikmak var bir de
Edaa01 Asiya__0045 bende aynı durumu yaşıyorum 38+1 iz şişkinlik hissi patlayacak gibi oluyorum ama hala yokk tık
Asiya__0045 Asiya__0045 ffadik_06 benim haftam 35 ama bebek iri 36+3 kotumu yasadigim sey iyimi erken daha henus ama boyleyim🥺
ffadik_06 Asiya__0045 korkma tedirginde olma bebeğin kilosu yerindeyse sağlıklıysa erken diye düşünme sen ne kadar tedirgin olursan bebeğinde tedirgin olur içini ferah tut sorun olmaz Allahın izniyle