FatmaKurtulus94 Merhabalar 11 haftalık gebeyim dün karın ağrısına doktora gittim kist oluştuğunu söyledi ama zararsızmış kendiliğinden küçüleceğini söyledi. Başına gelen var mı?
gayesblog FatmaKurtulus94 arkadaşımın vardı hamilelik sürecinde doktor sürekli gözetim altında tuttu. Bir problem yaşamadı. Kist büyüklüğüne bakıyorlar sanırım. Doğum sırasında bebekten hemen sonra kisti almışlardı
FatmaKurtulus94 gayesblog doktorda takip edilsin dedi. Okuduğum forumlarda başına gelen çok varmış. Umarım bir sıkıntı çıkmaz🙏🏻