XFatmaX ameliyat çıkışı o da çok üşüyor siz de kendiniz için hastanede yorgan olabilir bana hastaneden vermişlerdi ama yine de ince geldiği için kendi aldığım hırkamı da kullandım
bebek için de ameliyat çıkışında sarmaları için kalın bir battaniye, hastane çıkış seti bir adet bez bunlar hemşireye veriliyor
sonrası için normal ince battaniye alt üst takım, zıbın, tulum 2 takım bana yetmişti çokça bez, alt açma, her ihtimale karşılık pişik kremi, ağız bezi kusma ihtimaline karşılık bikaç tane bulundurun
ertesi güne ameliyatın etkisi geçiyor ve oda çok sıcak oluyor o yüzden ince battaniyeyi kullanmayabilirsiniz de. benim bebeğim kalın sardığımız için isilik olmuştu dikkat etmekte fayda var