Seyma2424 Kızlar yukarda yazdığım gibi arada karnıma bıçak saplanıyor sanki neden olur acaba yaşayan varmı
Rabia97 Seyma2424 canım aynıyız seninle bende 9+3 üm ve bende dr gün içerisinde 5-6 defa oluyor ilk doğumum sezaryendi kendimce ona bağlıyorum çünkü tam ameliyat yerimin hizalarında saplanıyor acı
Seyma2424 Rabia97 benimde sezeryan oldu bu 3. Ama hiç böyle bişey yaşamadım sezeryan yerime girmiyo karnımın sağına soluna ani bir hareket yapınca birde canım acıyo yani birdahaki kontrolde bende sorucam