Seliin1 bebek belki de kalp rahatsızı. Ve doğumda anında müdahale edilmesi gereken bir durumu var. Ama detaylı yaptırmadınız ve bunu bilmiyorsunuz. Sizce böyle bir riske girmeye değer mi ? Yeterince açıklayıcı olduğumu düşünerek yapılmasını zorunlu gördüğüm testlerden biridir. Yani mutlaka yaptıracağım,yaptırılmalı da.