aynı durum bende de var yarın 40.haftama giriyorum doktorum sabahtan yatış yapıp propess uygulayacakmış 2 gün daha bekleyelim diye ısrar ettim dinlemedi. normal dopum oranını düşüyor sanki sonucta müdahale var. siz naptınız normal doğum yapabildiniz mi?