Merhaba güzel anneler 38 haftamdayım geçen hafta doktora gittim doktor 1 buçuk santim açılman var ilk doğumdan kalma ve az sancın çıktı dedi. Pazartesi yine gideceğim kontrole açılmamın olması için rahat doğum için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum evde çoğu sancımı çekip hastanede hemen doğurmak istiyorum suni sancıdan korkuyorum oğlumda suni sancı vermişlerdi perişan olmuştum