Ertugrul_annesi17 Merhaba kızlar 5+6 haftalık hamileyim doktora gttim kese var ama bebek dah oluşmamış dedi 3 hfta sonra tekrar gel dedi Benm gibi olan varmı
Ayselcnt Ertugrul_annesi17 vajinal ultrasonda görülebilir.. daha küçük.. benim 5+5 te bebek görünmüyordu.. kanamam oldu acile gittim.. 5+6 da vajinal ultrasonda bebek göründü.. bugün 6+0 normal ultrasondada göründü..
Neferut Ayselcnt 6+3 de normal ultrasonda göründü benim de. 3 hafta sonra gel demiş gittiğinde hem bebeği hem kalp atışını duyarsın muhtemelen