TubaaaA34 Kızlar 23 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrason yaptırdım çok şükür bi sıkıntı çıkmadı sadece sol kalbinde küçük bir parlaklık varmış leke gibi bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
Safari Oğlumun kalbində 2 adet vardı doğmadan geçip gitdi. Keçmese bile doğumdan 2 hafta sonra kayboluyormuş
TubaaaA34 eminegizem ben ikili ve üçlü test yaptırmadım doktorum gerek görmedi yani bi sıkıntı çıksa aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmana gerek yok dedi bende aldırmayacağım için yaptırmadım bugünde detaylı ultrasonda öyle çıkınca biraz korktum
Rumay 2 minör belirti olsaydı Down send. İle iliskilendiriyirlar ama tek başına parlaklık bir şey ifade etmiyor.benim kızımda da vardı geçti. Kalbiyle alakalı bir sıkıntı görseydi hekim seni fetal ekoya yonlendirirdi zaten.