balci_huda Minoxil sprey kullanıyordum saçım için bilen var mı gebeyken kullanılıyor mu birden bırakınca da dökülme artıyormuş :(
s_koc s_koc bu arada gebeyken kullanmadım yanlış anlaşılma olmasın bırakmıtşım ama gebelikle beraber düzeldi dökülmeler . Emzirme döneminden korkuyorum o zaman da çok açılmıştı.