Şuan 34+4 deyim 33 den sonra aniden gelen bi bitkinlik yorgunluk hissi var 🥹 2. Bebeğim ama ilkinde hep yatmıştım 9ay kustuğum için hiç farketmemişim onda bunda iyiydim hareketliydim de ama 33 den sonra bitiğim 😞 yapmam gereken işlerim var daha Allah yardımcımız olsun.
sizde durumlar nasııııll ? 😍