1anonim Kızlar idrar yaparken o kadar çok ağrı çekiyorum ki tuvalete gitmekten korkuyorum Artık enfeksiyon da yok neden olabilir ki acaba
Emosclb 1anonim benim de öyleydi enfeksiyon yoktu ve doktorum üşüttüğüm için dedi bol bol su içtim geçti geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum dua ediyordum lavaboya gitmiyim diye
1anonim Emosclb bana da bol bol su iç geçmezse gel dedi de geçmiyor ki tuhaf korkunç bişey insan idrar yapmaktan korkar mı ya
[silindi] 1anonim ayaklarınızı da sıcak tutun yaz günü insan bunalıyor ama çorapsız terliksiz gezmeyin, bol bol da su şifa olur inşallah. Geçmiş olsun 🌸