Gulnur06 Merhaba, ben kullanıyorum. Değişik bir tat bırakıyor ağızda, kabıklık yapıyor aynı zamanda. Sizi çok zorlarsa doktorunuzdan farklı bir demir hapı yazmasını isteyin. Ben değiştirdim, ağzımdaki tat geçti. Ara ara kabızlık yapıyor ama onu da kayısıyla hallediyorum.