Merhaba bundan 2 hafta önce sağ mememin ust kısmında sertlik geldi elime kitle gibi,ayrıca hamileligimden ötürü çok fazla şişti goguslerim,ağrılı ve sızılı.. dayanamayıp genel cerraha gittim fizik muayene yaptı öncesinde,zararsız kistlere benziyor meme ultrasondan da bakalım dedi. 10 mm boyutunda lenf nodu zararsız dedi . Kötü bisey yok dedi hamilelikten dolayı antibiyotik veremeyeceğini söyledi. Önemsiz dedi yani. Simdi kontrol ediyorum hala o duruyor şişlik ister istemez kafama çok takıyorum. Biraz da hastalık anksiyetesi olan birisiyim. Şişlik orda oldukça stres yapıyorum ne yapmam lazım iki göğsümde de ust kısımları sert kitleler var gibi hamileligimden önce yoktu.