elifozkann hamile yastığı da fayda etmiyor bana. Yan yatamıyorum, uyuyamıyorum, çok fazla ağrım oluyor. Hamile değilken sırt üstü yatamazdım şimdi tek rahat ettiğim pozisyon. Dikkat etmeye çalışıyorum o ayrı. Biraz sırt üstü biraz yan derken deniyorum ama gerçekten çok zor oluyor. Bende ne yaparım bilmiyorum 🤦🏼♀️