BeyzaGrcn Yarın 27 haftalik olucaz bugün ağrıyla uyandım sağ kasik tarafımda gaz sıkışması,adet agrisi gibi geçmiyor normal mi bu ağrı?
Zeliha-16 BeyzaGrcn benım 25 26 haftalıken karsıklarım agrıyodu şimdi çok yurunce agrıyo normal bence
Lovelovebaby BeyzaGrcn bende yediklerimden oluyordu o sancı inanılmaz bir şeydi bebekle ilgili diye düşündüm ama sonra anladım gaz sancısıymis. Takipte olun yinede
mickey BeyzaGrcn Kasıkta ve ağrı biraz ayağına doğru dökülüyorsa kramp giriyordur. Ben bu şekilde yaşadım aynısını ve ağlaya ağlaya sabahı etmiştim. Yüksek magnezyumla bir şişe soda içince geçti
BeyzaGrcn Lovelovebaby gazdansa gaz da yapamıyorum maden suyu içtim ise yapamadı belime vuruyo agri yürürken
Lovelovebaby BeyzaGrcn bende baya yürüdüm yattım geçmedi asla afedersin tuvalete gittim biraz bekledim ancak öyle geçti