Bensu_2210 Kızlar 36. Haftadayım karnım aşağı düştü midemin altı boşaldı ve idrarım varmış gibi hissetmeye başladım sık sık lavaboya gidiyorum bu doğum yaklaştıgı anlamına mı geliyo sancım yok ama kasılmalarım var
Ebrusisli Bensu_2210 valla canım ben 33 haftalığım benim 4-5 haftadır aynı şekilde sancı yok ama kasılma var gerçi erken doğum riskimde var bebeğimde bu süreçte hep kanalda iğnelerle engelleniyor doğum ama bilemedim ilk olduğu için bir tecrübemde yok ama nst de sancımda çıkmıyor durayım burada bakalım ne diyecekler
Bebekveben Bensu_2210 benimde 35. Haftalarda karnım düşmüştü 1 saatte defalarca tuvalete gidiyordum 35+6 da fotoğrafım var gobegim iyice aşağıda o gece doğum yaptım
Busra_27_34_ Bensu_2210 baş aşağı pozisyonu almıştır yada kanala inmiştir bu hemen doğacağı anlamına gelmez ama dogmayacagi anlamına da gelmez 😁😁😁 Benim kızım kanala erken girdi fakat 41 haftalık iken geldi Bakalım oğlum nasıl olacak
Bensu_2210 Bebekveben ya banada diyorlar doğum yakın diye açılmam vardı kapandı kanalda dediler kanaldan geri çıkmış dediler yani BNde bu hafta doğuracam mı 😂😂😂😂
Bebekveben Bensu_2210 28. Haftada baş aşağı pozisyondaydi . Bidaha hiç dönmedi . Açılmaya da daha bakilmamisti çatı muaynesi 37 de yapıyordu doktorum ama hastaneye suyum geldi de gittim gittiğimde 4 cmacilmam vardi
Bensu_2210 Busra_27_34_ yok ya o kadar beklemesin gerekirse sezeryana girerim böbreğimde büyüme oldu bnim onunda çok sancısı oluyo ve oğlumda itinayla böbreğime ve kemiğime vuruyo onun ağrısıda beni perişan ediyo bi 5 hafta daha dayanamam😂
Busra_27_34_ Bensu_2210 😁😁😁😁 oğluşu duyuyorsun anneyi üzmek yok çok bekleme çık gel 😁😁geçmiş olsun bu arada
Mompapatya Bensu_2210 karninizin aşağı düştüğünü nasıl anladınız göğüs ile göbek arasi farkı nasıl bende şüphe ediyorum da emin olamadım postu görünce sormak istedim 💮
Bensu_2210 Mompapatya göğüs altında yani mide kısmı düzeliyor aşağı doğru düşüyo yani mide bölgesinin boş olduğu belli oluyo çocuk sürekli karın bölgesinde haraket ediyo