Minikaam-60 Bende durum aynı. 23+6 olduk biz. Tepiniyor sanki içimde trambolin de zıplar gibi aynı. Bi ara hareketlerini ben ellerimle hissediyorum eşim bakıyor hareket etmiyordu. Çok moralim bozuluyordu. Şimdi karşıdan bakmasi yetiyor. Görünce ilkiliyor. Şaşırıyor ne tuhaf bi şey diye 😄😄☺️🤭