Zeyyno_ Mlkmr12 33haftaligim DHA yeni bebek kıyafetleri almaya başladım ikinci gebeligim cantamida alışveriş bitince hemen hazırlarım karnım büyüdükçe agirlasiyorummmm🥵🥵😂😂😂
ogretmenanne2024 Mlkmr12 inanılmaz bir bel ve sırt ağrısı var fazla ayakta duramıyorum ama yine de ayağa kalkamayacak kadar agirlasmadim henüz 🫶
Hulya-003 Mlkmr12 hiç bir şey almadım daha bende ki rahatlık maşallah 🤣🤣kendime şaşıyorum ağrılarım çoookkkk her an sanki doğum sancısı çekiyom sanıyorum ilk gebeliğim olsa hadi neyse bilmediğim bir şey dicem Bi an önce doğurmak istiyorum ama tam haftasında istiyorum karışık bir şey
Hulo2105 Mlkmr12 33. Hafta 🤍 benim eksiklerim kaldı bu hafta alıcam geceliklerimi yıkayıp çantayı yapıcam. Yatağın korumalıkları çarşafı falan var onları da yıkayıp kuruttum mu bitti. Hastane için hediye şekerlik yapıcam malzemeleri sipariş verdim eşimle de onları yapıcaz. Organizasyon ve fotoğrafçıyı ayarlıycaz bu hafta. Son 39 günümüz ❤️
Zeyyno_ Mlkmr12 Ayy benm bel ağrım hep var normaldede var hamileliğin bu son aylarnda da DHA çok hissediyorum agridigini ayakta duramıyorum bacaklarımada kramplar giriyor ilk gebeligimde böyle değildim hiç 😬
Mlkmr12 ogretmenanne2024 evet evet bende aynı şekilde bel agrisi bu hafta başladı bakalım sağlıkla alalim kulaklarımıza inşallah 🤲
Mlkmr12 Hulya-003 ağrılarım olmasi normal demi, ilk gebeligim olduğu için her ağrimda dogum agrisi mi acaba diye kuruyorum kafamda, sağlıkla, vaktinde gelsinler inşallah 🤲🤩
Mlkmr12 Aytnnn erken hazırlamanın iyi olmus bende yavaştan başlamayı düşünüyorum, hem sıcaklar hemde gun geçtikçe ağırlasmalar ve ağrılardan zorlanabiliriz
Hulya-003 Mlkmr12 normal cnm normal kaçıncı olursa olsun insan olabilir mi diyo merak etme 🤣ya çoğalırsa diye hep kendi kendimi strese sokuyorum
Aytnnn Mlkmr12 hiç düşünmuyordum agrilaşacagimi ama gercekten zorlanmaya başladim, erken hazirladigimi sanmıştım ama iyikide erkən hazirlamişim
Zeyyno_ Mlkmr12 Yok kullanmiyorum doktora syledim ama yazmadı asagida çok baskı ve kramp giriyor dedim akıntımda çoğalmıştı o da akıntıya bağlı ağrın oluyor olabilir dedi ilaç yazdı ama bı faydasni görmedim bı gün iyiydim ertesi gün yine aynı bı hafta sonra yine gidicem o zaman tekrar sylerim de bakalım
Mlkmr12 Hulo2105 hastane çantanız hazır sanırım, ya valla yapılacaklar hiç bitmiyor ki bende önümüzdeki hafta baslicam ancak yetişir gibi🌸
Hulo2105 Suhedaksy trendyoldan pleksi küçük kutulardan aldım. İçine mısır püskülü koyucam ki badem şekerleri hoş dursun. Sticker sipariş ettim Hoş Geldin Mert Aslan yazıyor. Kutuların üstüne de silikonla yapıştırmak için mavi büyük kurdelelerden aldım. Bunların hepsini trendyoldan sipariş verdim sticker da dahil. Ben 30 tane yapıcam fazla olmadığı için yavaş yavaş yaparız eşimle.
Mlkmr12 Sedakara çok iyi yapmışsınız kenarda hazir durması daha iyi vaktinde, sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🤲🤩
Hulo2105 Mlkmr12 yok daha bitmedi bi türlü kendi eksiklerimi alamadım. Bu hafta bitiricem ama kaldı mı kalıyor valla. 29-30 da yaparım dedim bak 33 oldum hala yapamadım 😂
deryaa_milena Mlkmr12 33 haftadayım ben de ruh halim çok değişti ilk aylarda bile bu kadar gergin duygusal değildim 😕
Mlkmr12 deryaa_milena gerginlik doğumun yaklaşmasından kaynakli mi acaba, bende aynı durumdayim sürekli ya ağlıyorum ya kızıyorum bir şeylere 😂
deryaa_milena Mlkmr12 valla hiç bilemiyorum hormonlar mı yükseliyor yoksa doğum stresi mi anlamadım o kadar korkum yok aslında doğumdan 😂