Melikemrvvv aynı hafta ve aynı durumdayım) 2 gündür adet ağrısı gibi gelip gidiyor, anlamıyorum da ne oluyor diye) geçen hafta doktorum günde 3-4 kere 10 dakikalık olmadığı sürece sorun değil demişti, ben de o hesap inşaAllah bir şey yoktur diyorum) salı nst’ye gidicem rutin olarak doktor istedi, sancı çıkarsa demek ki salak salak bir şey anlamamışımdır))