aysegul2812 Herkese merhaba arkadaşlar. Ben normalde hep kaynamış süt kullanırdım hamilelikte pastörize olmadığından içmiyorum. Siz market sütü mü kullanıyorsunuz nereden alıyorsunuz ??
myavocado aysegul2812 karton uzun ömürlü olanları değil de pastörize günlük süt kullanıyorum ben hamilelik öncesi de öyle yapıyordum, içime sinmiyor diğer türlü. Her markette var aslında, migros, bim, şok, a.101, Carrefour bunların hepsinde var
Pamuk aysegul2812 Doktorum normal hakiki inek sütü ve yoğurdu önermişti hamileligim boyunca hep doğal kullandım.Simdi bebeğime de yine köylülerden alıp yoğurt yapıyorum.Markette satılan hiçbir süte güvenmiyorum.
aysegul2812 Pamuk yaa gerçekten mi bende hep köy sütü kullanıyorum normalde yoğurdumu hala öyle yapıyorum da sütü pastörize içmelisin demişti her doktorun fikri değişik demek ki teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🙏
Pamuk aysegul2812 Ben güvenemiyorum kapalı sütlere😊 Hatta şey demişti;annen zamanında koşa koşa pastörize mi arıyordu demisti😂 Tabi yinede doktoru dinlemek muhim🩷
aysegul2812 Pamuk evet ya kesinlikle bende o düşüncedeyim esasında ama bakalım dinliyorum şimdilik 😀🥰
_merve11 Bende inek sütü kullanıyorum her gece mutlaka içerim yogurdumuda kendim mayaliyorum bazen bittiğinde market sütü alıyorum
aysegul2812 _merve11 _merve11 yaa teşekkür ederim yorumunuz için bende öyle yapıyorum bakalım pastörize günlük süte bakacağım 🙏🥰